Оставить заявку

Карьера

Հաճախորդների սպասարկման բաժնի աշխատակից

Աշխատանքի նկարագրություն

1С Սպասարկման մասնագետը պատասխանատու է լինելու մեր հաճախորդների զանգերին պատասխանելու, ծրագրային խորհրդատվություն և տեղեկատվություն տրամադրելու, խնդիրների դեպքում աջակցություն ցուցաբերելու համար։

Պարտականություններ

1. Հաճախորդների հետ բարեկիրթ և պրոֆեսիոնալ վարվելաձևի պահպանում
2. Ծանոթանալ հաճախորդի մոտ առաջացած ծրագրային խնդրին հեռահար միացման միջոցով
3. Հաճախորդի խնդիրներին արագ արձագանք
4. Բարդ կամ ոչ ստանդարտ խնդիրների դեպքում արագ կողմնորոշվել և խնդիրը փոխանցել համապատասխան բաժին
5. Հաճախորդների խնդիրների կամ բողոքների գրանցում և գրագետ լուծում

Անհրաժեշտ որակավորումներ

1․ 1С (Розница, УТ) Ծրագրով աշխատելու փորձ
2․ Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Windows, MS Office)
3. Հայերեն և Ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն
4․ Բանավոր հաղորդակցման հմտություններ (գրագետ և ոչ կոնֆլիկտային)
5․ Ճկունություն և թիմում աշխատելու ունակություն
6․ Արագ կողմնորոշվելու և լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն
7․ Պատրաստակամություն նոր գիտելիքների ձեռք բերման
8․ Բարձրագույն կրթություն